2012. január 6., péntek

Nagy Béla Fradi futballkönyv, ritkaság - Jelenlegi ára: 500 Ft


Eladó!
A képen látható könyv-gyűjtőknek.
Szerző. Nagy Béla
Kiadás helye: Budapest
Kiadó: Sportpropaganda
Oldalszám: 231
Nyelv: magyar
A könyv, amely olyan mennyiségű adatot tartalmaz az 1899– 1985 közötti időszakról, hogy pontosan összefoglalni nem is lehet.
Csak címszavakban a tartalomból:
helyezések, bajnokcsapatok fényképei, nemzetközi kupaszereplés, becenevek, újoncok, kapusok, csapatkapitányok, Európa- és Világválogatott labdarúgóink.
Minden kommentár nélkül álljon itt egy idézet a könyvből:
“ Ezt nem hittem volna. Erre még gondolni sem mertem. Én mindent megtettem a Fradiért, de hogy ezek a koldusszegény fiúk ilyen ajándékban részesítenek és ilyen csodálatos módon, ez mélységesen meghatott. Most már nem törődöm az ellenségekkel, akik mindent irigyelnek, mindenben zavart keltenek. Én a Ferencvároson keresztül a magyar sportért dolgozom és akik bíznak bennem, nem fognak csalódni. Halkan, csendesen, szinte észrevétlenül kivívjuk nagy céljainkat. Amit mondok, nem klubpolitika, hanem maga a magyar sport, amelynek érdeke, hogy egy jó Ferencváros legyen.
Oldalamon több focival, sporttal, fradival kapcsolatos könyvet találsz, így spórolhatsz a postaköltséggel.
A könyv többet használt állapotban van, ennek tudatában licitálj!



Jelenlegi ára: 500 Ft

Az aukció vége: 2012-01-15 09:10
. Nagy Béla Fradi futballkönyv, ritkaság - Jelenlegi ára: 500 Ft

Fontos